Acasa » Alte Sporturi » Tenis » „Simonica” trimite rețete din bucătăriile internaționale. Prima reclamă TV în care Simona apare alături de mama ei, Tania Halep

„Simonica” trimite rețete din bucătăriile internaționale. Prima reclamă TV în care Simona apare alături de mama ei, Tania Halep

Simona Halep a devenit cea mai populară sportivă din România a momentului, astfel că ea a devenit o țintă inclusiv pentru marile companii, atunci când intenționează să-și promoveze anumite servicii sau produse. Pentru că tot este în pauză competițională, mai nou, numărul 3 mondial WTA poate fi văzută pe televiziuni într-o reclamă a celor de la Vodafone.
"Simonica" trimite rețete din bucătăriile internaționale. Prima reclamă TV în care Simona apare alături de mama ei, Tania Halep

Simona Halep a devenit cea mai populară sportivă din România a momentului, astfel că ea a devenit o țintă inclusiv pentru marile companii, atunci când intenționează să-și promoveze anumite servicii sau produse. Pentru că tot este în pauză competițională, mai nou, numărul 3 mondial WTA poate fi văzută pe televiziuni într-o reclamă a celor de la Vodafone.

Simona apare în spot alături de mama ei, Tania Halep, care a aflat de ideea bunicilor de a găti și s-a înscris și ea în aplicația de pe facebook „Bunici de duminică”. Mama jucătoarei nu a stat pe gânduri când a fost vorba să gătească pentru tineri. Tania Halep nu este încă bunică, dar susține că se pricepe la gătit. O ajută inclusiv „Simonica”, care îi trimite rețete de la distanță, din diverse bucătării internaționale, pe unde se află în turnee.

Simona Halep a devenit, așadar, imaginea unei alte companii importante, după Adidas, Dedeman și Porsche România. Dacă detaliile financiare ale colaborării cu Adidas și Vodafone sunt necunoscute, în schimb, Simona a semnat un parteneriat în valoare de 500.000 de euro cu Dedeman. Din partea dealer-ului auto, jucătoarea a primit o mașină de serviciu.

Mass-media a relatat în urmă cu ceva timp că Ghiță Ciobanul a primit 15.000 de euro pe loc ca să filmeze pentru compania de telefonie mobilă. După ce primul spot a avut mare succes, banii au fost de două ori mai mulți pentru fiecare reclamă în parte.